Sunday, November 25, 2007

Sesi Lawatan KBTS, Brunei.

Kekadang dalam hidup ini perlunya keseimbangaan, keseimbangaan itu adalah menyeluruh, begitulah juga dengan diri kita ini. kita bersuka-suka mehiburkan hati tiada salahnya tapi ada juga batasnya.
Ahli-Ahli KBTS,BRUNEI. telah mengambil langkah-langkah perlu mengenai dengan keseimbangan ini, salah satu lagi keperluan bagi keseimbangan ini ialah RIADAH, Riadah ialah boleh dikatakan sebagai santai-santai, rehat-rehat, bersukan dan sebagainya.

Sesi lawatan KBTS kali ini membawa ke daerah Tutong-Lumut-Seria, ke tugu One Bilionth Barrel Moument. Dan OGDC Seria,,, semua ahli merasakan keseronokan sesi lawatan yang telah diadakan,, Yang amat saya terkilan sekali,, kemeriahan n semesraan diantar semua ahli tak kira muda dan tua, sama-sama menikmati suasana yg mereka lalui. Menjadikan sesi ini sebagai suatu perkara kelainan, apa lah tidaknya Ibubapa, anak-anak, 1st cozn dorg, Adik beradik, Ipar duai turut serta. selepas ini pasti jadi sebut-sebutan serotan minda mereka,, BILA KAH ADA LAGI SESI INI DADAKAN LAGI!!!!

No comments:


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com