Monday, August 25, 2008

Majlis Penyampaian Penganugerahan Hadiah Cemerlang


Majlis Penganugerahan Hadiah ini telah pun disempurna kan oleh
Yang Mulia Awg Haji Adanan Bin Haji Salleh
Ketua Kampung, Kampung Perpindahan Bunut
penganugerhan ini adalah bertujuan bagi mengalakan cucu-cucu Awg Haji Mohd Yusof Bin Piut Dengan Dyg Hajah Hajijah Bte Abd Rahman terus bergiat dan barusaha lebih gigih untuk mencapai kejayaan dalam apa bidang sekali pun.

Penerima-Penerima ini telah dianugerahkan Hadiah Wang sejumlah$200.00 berserta Hadiah Eringan yang disumbangkan oleh Ayahanda Sendiri.

Penerima-Penerima itu ialah:-

Baris atas sebelah kiri :-

Dayang Noorsazwane Bte Haji Mohd Faria

Beliau telah mendapat 7 'O' GCE 'O'Level, Beliau anak kepada pasangan Haji Mohd Faria Bin Haji latif Dengan Dyg Hajah Aisah Bte Haji Mohd Yusof.

Dayang Siti Hawa Bte Haji Aliakbar

Beliau telah mendapat Pangkat 1 dalam peperiksaan Sijil-sijil sekolah rendah ugama jabatan pengajian Islam Darjah 6 Ugama, beliau adalah anak kepada pasangan Awg Haji Aliakbar Bin Haji Mohd Yusof Dengan Dyg Noor Janah Bte Haji Ibrahim.

Dayang Khairunissa Bte Haji Mohd Wali

Beliau telah mendapat Pangkat 1 dalam Peperiksaan Sijil-sijil Sekolah Rendah Ugama Jabatan Pengajian Islam Darjah 6 Ugama, beliau adalah anak kepada pasangan Awg Haji Mohd Wali Bin Haji Mohd Yusof Dengan Dyg Suzyliana Bte Haji Bakar.

Baris Bawah sebelah kiri Penerima Lelaki:-

Awg Mohd Asyraf Bin Alinafiah

Beliau juga telah mendapat Pangkat 1 dalam peperiksaan Sijil-sijil Sekolah Rendah Ugama Pengajian Islam Darjah 6 Ugama, beliau adalah anak kepada pasangan Awg Alinafiah Bte Haji Mohd Yusof Dengan Dyg Nikmah bte Haji Metali.

Awg Mohd Afnan Hasnawi Bin Haji Arfan

Beliau telah mendapat pangkat 1 dalam peperiksaan Seijil-sijil Sekolah Rendah Ugama Pengajian Islam, Darjah 6 Ugama, beliau adalah anak kepada pasangan Awg Haji Arfan Bin Haji Mohd Yusof Dengan Dyg Sarinah Bte Haji Bakar@Bakir.

No comments:


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com